Váš košík obsahuje
položek
o celkové hodnotě
s DPH
  • Zobrazit

Reklamační řád

Reklamační řád

(verze 2.0)

internetového knihkupectví Biblos.cz 
provozovatele společnosti MARYAL s.r.o.
se sídlem v ulici Pod Lipami 882, 506 01  Jičín, 
IČ: 02427877, DIČ: CZ02427877, 
provozovna v ulici U Trati 88, 509 01  Nová Paka,
pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného 
na internetové adrese
 www.biblos.cz.


Rozpor s kupní smlouvou

   V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující spotřebitel právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího spotřebitele buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující spotřebitel požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. 

To neplatí, pokud kupující spotřebitel před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Rozporem s kupní smlouvou se zejména rozumí, že prodávaná věc nemá jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že neodpovídá požadavkům právních předpisů, není v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a neodpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.



Záruční doba

Na veškeré zboží je poskytována záruční doba 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na následující případy:

a) zboží bylo poškozeno nevhodným, nebo neodborným zacházením,

b) zboží bylo poškozeno přírodními živly,

c) zboží bylo poškozeno běžným opotřebením.

Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem, a tato se případně dále prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. Dojde-li k výměně zboží, začíná běžet nová záruka v
délce 24 měsíců. 


Reklamace a její uplatnění

   V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada, má kupující, v závislosti na povaze této vady, při uplatnění záruky tato práva: 

a) jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo odstoupit od kupní smlouvy,

b) jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo právo odstoupit od kupní smlouvy,

c) jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy,

d) jde-li o vady neodstranitelné, které nebrání řádnému užívání věci a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy.

Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách. Kupující může oznámit oprávněnou reklamaci jednou z následujících možností:

a) na e-mailovou adresu provozovatele reklamace@biblos.cz,

b) poštou na korespondenční adresu provozovatele MARYAL s.r.o., 
Knihkupectví Biblos.cz, U Trati 88, 509 01  Nová Paka,

c) telefonicky na telefonním čísle
+420 723 078 190,

d) osobním doručením na adresu provozovny provozovatele MARYAL s.r.o., 
Knihkupectví Biblos.cz, U Trati 88, 509 01  Nová Paka,

a následně zaslat nebo doručit reklamované zboží v případě možnosti v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, s popisem závady a kopií prodejního dokladu na adresu provozovatele:


MARYAL s.r.o., Knihkupectví Biblos.cz, U Trati 88, 509 01  Nová Paka.

Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Při nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou.

O vyřízení reklamace musí prodávající kupujícího informovat - do té doby se má za to, že reklamace vyřízena nebyla.

Reklamační protokol je zaslán zákazníkovi emailem nebo poštou do 3 dnů od přijetí reklamace (reklamovaného zboží). O průběhu reklamace se může zákazník informovat na telefonní lince +420 723 078 190.

V případě oprávněné reklamace má spotřebitel právo na náhradu nákladů spojených s reklamací. V případě neoprávněné reklamace je prodávající povinen vydat písemné odůvodnění tohoto zamítnutí a zároveň spotřebitel nemá nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně.

KATEGORIE

Mohlo by vás zajímat
Máte nápad, připomínku či vzkaz? Napište nám!

Platební metody
Nejprodávanější

FastCentrik® - Pronájem e-shopu

O knihkupectví Biblos.cz

Prodejem literatury všech žánrů
se zabýváme již od roku 2007. Zákazníkům se snažíme nabídnout co možná nejširší nabídku literatury od beletrie přes poezii, encyklopedie až po literaturu odbornou, učebnice a slovníky. Nabízíme Vám kvalitní českou i zahraniční literaturu. Zároveň se ale snažíme o velmi zajímavé ceny našich knih, abyste si mohli zcela vychutnat požitek z přečtení dobré knihy.




 

Spolupracujeme s těmito partnery:

ArtGalium.cz

Proč nakoupit literaturu právě u nás?

  • Velmi široká nabídka knih
     
  • Dlouholeté zkušenosti s knižním trhem
     
  • Rychlé vyřizování objednávek
     
  • Ceny příjemné pro každého čtenáře




Kontakty provozovatele

MARYAL s.r.o.
Pod Lipami 882
506 01  Jičín

IČ: 02427877
DIČ: CZ02427877

Provozovna a osobní odběr:

Bulharská 848
509 01  Nová Paka

 +420 607 795 926

 +420 723 078 190

   biblos@biblos.cz 


JavaScript musí být povolen