Skip to content
Biblos
Biblos

Kdo má hluboko do kapsy, logicky usiluje o změnu tohoto neutěšeného stavu k lepšímu. Ovšem nejednou se to nedaří, a pak se lidé spokojují třeba i s půjčkou.

  • Byznys
  • Domácnost
  • Móda
  • Nakupování
  • Peníze
  • Věda
  • Web
Biblos

Kdo má hluboko do kapsy, logicky usiluje o změnu tohoto neutěšeného stavu k lepšímu. Ovšem nejednou se to nedaří, a pak se lidé spokojují třeba i s půjčkou.

Nerezignujte, optimalizujte

, 26. 8. 202215. 6. 2023

I kdyby se provozovatelé podnikatelských webů snažili sebevíc, nikdy nemají jistotu, že se vlastními silami doberou takových výsledků, které splní jejich očekávání. A nemusí to tak být jenom proto, že nemají svým potenciálním zákazníkům z řad internetové veřejnosti co nabídnout. Problémy totiž mohou mít i ty nejskvělejší nabídky, jaké si jenom svět dokáže představit. A to vlastně z dost podobných důvodů, z jakých někdy neprosperují podnikatelé ani v reálném světě.
Je totiž logické, že k tomu, aby se slavily podnikatelské úspěchy, nestačí mít jen co nabídnout, a to v co nejvyšší kvalitě a za co nejnižší nebo aspoň atraktivní cenu.

internetová nabídka

K tomu je zapotřebí i to, aby ti, kdo mají nebo mohou být zákazníky, takovou nabídku objevili, aby neunikla jejich pozornosti. Což se často děje a způsobuje to potíže.
Jenže jak na svou nabídku upozornit internetovou veřejnost? Jak se prosadit?
Skvělými pomocníky jsou v tomto ohledu SEO a PPC. Tedy optimalizace pro internetové vyhledávače a reklama financovaná podle počtu prokliků, a tedy v zájmu všech vysoce efektivní a účinná.

Znamená to ale, že by si měl internetový podnikatel z těchto forem pomoci vybrat jednu? Kdepak. Tady totiž nejde o souboj SEO versus PPC. Každý z těchto pomocníků funguje odlišně, byť vedou ke stejnému cíli, a proto je žádoucí vsadit nejlépe na obojí současně.

muž s notebookem

PPC reklamou se totiž dosáhne zvýšení návštěvnosti na propagovaném webu hned, a veřejnost se tu vlastně dozví i to, proč by měla takovou nabídku využít. Jenže tato funguje vlastně jen po dobu svého zveřejnění, a jakmile se využívat přestane, její pozitivní vliv mizí. Zatímco optimalizace, která zlepšuje pozici webu v internetových vyhledávačích, přináší pozitivní efekt postupně, ale tento i po jejím skončení ze setrvačnosti pokračuje. A když se to spojí, má web zákazníky i hned, i dlouhodobě. A to je přece žádoucí.

Byznys

Navigace pro příspěvek

Previous post
Next post

Nejnovější příspěvky

  • Try escort
  • Ochutnejte tabáky do vodní dýmky značky MustH
  • Jak přestěhovat pokojové rostliny
  • Domácnost po našem
  • Úvěr na auto

Nejnovější komentáře

Žádné komentáře.

Archivy

  • Únor 2025
  • Leden 2025
  • Prosinec 2024
  • Červenec 2024
  • Červen 2024
  • Květen 2024
  • Duben 2024
  • Březen 2024
  • Leden 2024
  • Prosinec 2023
  • Listopad 2023
  • Říjen 2023
  • Září 2023
  • Srpen 2023
  • Červenec 2023
  • Květen 2023
  • Duben 2023
  • Březen 2023
  • Únor 2023
  • Leden 2023
  • Prosinec 2022
  • Listopad 2022
  • Září 2022
  • Srpen 2022
  • Červenec 2022
  • Duben 2022
  • Březen 2022
  • Prosinec 2021
  • Červen 2021
  • Květen 2021
  • Únor 2021
  • Leden 2021
  • Prosinec 2020
  • Říjen 2020
  • Září 2020
  • Březen 2020
  • Únor 2020
  • Duben 2019
  • Prosinec 2018
  • Listopad 2018
  • Srpen 2018
  • Červen 2018
  • Květen 2018
  • Duben 2018
  • Červenec 2017

Rubriky

  • Byznys
  • Nakupování
  • Peníze
©2025 Biblos | WordPress Theme by SuperbThemes
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Souhlasím